Nieuwe vispassen 2016

Zaterdag, 21 november 2015

De visvergunningen voor 2016 zijn gemaakt en we zorgen er rond deze periode weer voor dat deze bij u afgeleverd worden.

Wij bezorgen de pas op het adres dat bij ons bekend is, dit is het adres dat op de vispas vermeld staat. Bent u verhuisd of gaat u verhuizen? Geef uw nieuwe adresgegevens dan ook altijd door aan de HSV Barneveld. In verband met de productie van de nieuwe passen, moeten wij voor 1 oktober over uw nieuwe gegevens beschikken. Mocht u vergeten zijn uw nieuwe adresgegevens door te geven en loopt u nu uw nieuwe vispas mis? Neem dan contact op met onze ledenadministratie, via ledenadministratie@hsvbarneveld.nl.

Naast de vispas ontvangt u ook de nieuwe Verenigingslijst van viswateren. Deze hebben we ook online gezet, klik hier voor de 2016 versie.