Uitslag 1e roofviswedstrijd

Maandag, 1 februari 2016

Zaterdag 30 januari jl. om acht uur in de morgen hadden zich vijf ”die-hards” ingeschreven om deel te nemen aan de 1e roofviswedstrijd van het seizoen 2016.

Na het gebruikelijke bakkie koffie vertrokken zij in twee groepjes om te kijken wat er te vangen viel. In de stromende regen met veel wind is het bijzonder aangenaam om af en toe een snoek te haken. Dat geeft de burger moed en ja echt….je warmt er direct weer van op. Heel leuk ook dat alle deelnemers daadwerkelijk snoek op de kant wisten te brengen.

In totaal werden er negen snoeken gevangen. Zondermeer een hele leuke en succesvolle dag! Om 16.00 uur werd er onder het genot van een warme kop koffie met een lekkere stroopwafel nog flink nagepraat en werd de uitslag bekend gemaakt.

1e plaatsFred Mooij54,56,58 en 60 cm. Totaal 228 cm.
2e plaatsMartijn van Schoonhoven48 en 58 cm. Totaal 106 cm.
3e plaatsRoy Mooij62 cm. Totaal 62 cm.
4e plaatsWim Grotenbreg57 cm. Totaal 57 cm.
5e plaatsEric van Schoonhoven45 cm.Totaal 45 cm.

Roy heeft de grootste snoek gevangen en is dus kandidaat voor de Ab Zegers trofee. De volgende wedstrijd wordt gehouden op 13 februari aanstaande in het verenigingswater van HSV Barneveld. Graag tot dan!

Wedstrijdcommissie roofvis
Fred en Roy Mooij