Kom ook naar onze Algemene Ledenvergadering

Donderdag, 5 mei 2016

Leden HSV Barneveld, op woensdagavond 18 mei houden wij, als vereniging, de Algemene Ledenvergadering.

Tijdens deze ALV legt het bestuur verantwoording af aan de leden over het gevoerde beleid in het afgelopen verenigingsjaar. Ook zal gekeken worden naar de toekomst. Hoe gaan we verder en welke zaken hebben extra aandacht nodig?

Een tweetal bestuursleden hebben aangegeven aftredend te zijn en zich niet meer herkiesbaar te stellen. Dit zijn Adrie v.d. Zande (secretariaat) en Hans v. Vulpen (penningmeester/ledenadministrateur). Beiden vervullen binnen het bestuur belangrijke functies en deze functies zullen zo snel mogelijk opnieuw moeten worden ingevuld. Wie ziet zo’n functie zitten? Is dit iets voor jou, stel je kandidaat! Het zijn spilfuncties binnen de vereniging!

Hierbij roep ik dan ook een ieder op om op de Algemene Ledenvergadering te komen! Ben je lid en draag je HSV Barneveld een warm hart toe. KOM!!

Tot ziens op woensdagavond 18 mei!

“Rebellenhonk”, Prins Hendrikweg 15, Barneveld.

Aanvang: 19.30 uur

Klik hier voor de Agenda.

Met vriendelijke groeten,

Gerrit Knotters