Wijzigingen wedstrijdlocaties nodig voor een goede seizoensafsluiting

Zondag, 21 augustus 2016

De wedstrijdcommissie is genoodzaakt om enkele wedstrijd parcoursen aan te passen voor de laatste vier wedstrijden.

Zaterdag 27 augustus 2016 vervolgen de senioren, na een vakantieperiode, hun competitie met de wedstrijd om de Bakkerij de Vries wissel trofee. Deze wedstrijd wordt ook gevist om de Kanjercup. Dit jaar met de vaste stok op de vijver in de woonwijk Norschoten (dus niet zoals eerder vermeld een vrije hengelwedstrijd aan het Aanschotengat).

Zaterdag 17 september 2016 en zaterdag 8 oktober 2016 vissen we de wedstrijden zoals ingeroosterd zijn, in de polder en in de gracht om de Koeweide.

De laatste wedstrijd op zaterdag 22 oktober wordt gevist in de gracht om de Koeweide aan de houten brug zijde (dus niet zoals eerder vermeld aan de vijver in de woonwijk de Vaarst).

Voor nu wensen wij u een visrijke en goede vakantie toe en voor de wedstrijdvissers onder ons tot ziens op zaterdag 27 augustus.

Vr gr de wedstrijdcommissie