Alles verdelen in nazomerse polderwedstrijd

Zaterdag, 17 september 2016

Iedereen tevreden krijgen en houden is een grote kunst, maar als je als wedstrijdvissers elkaar niets gunt in het delen, doe je jezelf en elkaar altijd tekort en dat bederft je visdag. Echter, de weergoden zijn ons welgezind en geven een droge nazomerdag met leuke netjes vis.

Zaterdag 17 september 2016 gaat de boeken in als de dag van verdelen en gunnen. Er wordt leuk vis gevangen in diverse soorten en maten. Met 32,435 kilo vis, verdeeld over 8 vissers (geeft een gemiddelde van 4054 gram per deelnemer), is er leuk gevangen.

Eerst werden om 7 uur de stekken verdeeld door loting. Dit keer bewust de wat mooiere en ruimere stekken zodat iedereen wat meer ruimte heeft op zijn vis stek. Na 4 uur vissen was het opruimen en wegen, om te zien wie de Kanjerkoning is geworden. Deze dag hielden de vissers de kaken op elkaar. Niemand had sterke verhalen, en de verhalen die geuit werden wilden de vissers niet geloven.

De uitslag

Achtste plaats Gerard 1660 gram vis en ontvangt de troostprijs

Wim word zevende met 1830 gram

Marco wordt zesde met 2804 gram

Vijfde wordt Pieter met 3052 gram en veel ruisvoorns

Erik wordt vierde met 3330 gram en één grote brasem

Adriaan die vandaag derde werd met 4760 gram met onder andere mooie baarsjes

Bart die vandaag tweede werd met 7299 gram hij ving ook een snoekbaars, maar die telt niet

Ricardo, die vandaag wint met 7700 gram, had het geluk dat hij 5 minuten voor tijd een grote brasem vangt

Ricardo is echter KANJERKONING af want hij komt ruim 4 kilo tekort en moet de beker afstaan aan de nieuw KANJERKONING.

De uitslag voor de KANJERCUP:

Adriaan wordt 3de met 16602 gram
Ricardo wordt 2de met 17132 gram

KANJERKONING is Pieter met 21405 gram.

Zaterdag 8 oktober 2016 vervolgen wij de competitie in de gracht bij de Koeweide tot dan. Voor nu een prettig weekend.

Vriendelijke vissers groeten van de wedstrijdcommissie.