Verrassingen in spannende eerste oktoberwedstrijd

Zondag, 9 oktober 2016

Zaterdagochtend 8 oktober 2016 bracht ons bijzondere verrassingen in de strijd om het kampioenschap. Rem en Fabian visten gezellig mee met de positieve instelling om een leuk netje vis te vangen, en dat lukte deze twee heren aardig.

Koel en droog najaarsweer, af en toe een windje en wat stralen zonneschijn werden ons gegund, echter daar is het wel mee uitgelegd. De schuwe zeeltjes en kruiskarpers hapten er deze morgen niet in. Sommige vissers moesten heel lang wachten tot ze eindelijk één of meerdere voorntjes haakten.

Na het wegen en bewonderen van de mooie vissen werden de prijzen verdeeld. Drie van de negen vissers wisten meer dan een pond, oftewel 500 gram, vis te vangen. Zij vingen daarmee prijs, net als diegene die laatste werd en een off day kende.

Nieuwkomer Rem Winkel viste zich net buiten de dagprijzen en werd vierde met 434 gram. Adriaan werd derde met 664 gram en Ricardo behaalde de tweede plaats met 913 gram. Met 1726 gram vis, is het deze dag een happy day voor Fabian Verbij die na 12 jaar het vissen weer oppakte en iedereen liet zien dat hij het niet verleerd had.

Op de foto: Winnaar Fabian Verbij die 12 jaar geleden vooor het laatst wedstrijden viste.

Over 14 dagen sluiten we het seizoen af. Zaterdag 15 oktober 2016 wordt de vierde roofviswedstrijd gehouden. Vergeten jullie het niet? Zie eerder bericht: klik hier.

Vriendelijke groeten
De wedstrijdcommissie