De 25 Euro Karper is gevangen!

Zaterdag, 20 mei 2017

Herinner je je onze wedstrijd rondom de 25 euro Karper nog? Vorig jaar juli schreven wij, om terugvangsten te stimuleren, een wedstrijd uit voor het vangen van karper 54. Lange tijd bleef het stil, maar wij hebben nieuws! Op dinsdag 16 mei is het Benjamin Bouwman gelukt om de 25 euro karper op Moba te vangen.

Omdat het zo stil bleef, herhaalden wij het bericht nogmaals in maart van dit jaar. Nog steeds niets… We begonnen ons al wat zorgen te maken, want waar was toch karper 54, ofwel de 25 euro karper? Uiteindelijk was het Benjamin die als eerste karper 54 wist te vangen en zodra de foto’s geschoten waren, gingen ze regelrecht naar HSV Barneveld. Proficiat Benjamin, de waardebon ter waarde van € 25 van ZOO & ZO komt naar je toe.

Update 22 mei: de overhandiging van de waardebon!