€ 150.000 te verdelen! Spekken we dit jaar onze clubkas wel met de Rabobank Clubkas Campagne?

Vrijdag, 26 mei 2017

Rabobank Gelderse Vallei stelt ieder jaar een deel van de winst beschikbaar om lokale (sport)verenigingen en culturele en maatschappelijke stichtingen te steunen. Een super initiatief!

Het bedrag dat je als vereniging in ontvangst mag nemen, is afhankelijk van het aantal stemmen dat je krijgt. Deze stemmen mogen uitgebracht worden door leden van de Rabobank Gelderse Vallei.

Al jaren op rij schrijven wij ons in voor de Rabobank Clubkas actie. Met een groot aantal leden zijn de verwachtingen altijd hoog gespannen, om er helaas altijd weer achter te komen dat we weinig stemmen hebben gekregen. En weinig stemmen betekent weinig geld voor de clubkas. Begrijp ons goed, met elke euro zijn we blij, maar hoe meer stemmen, hoe meer geld voor onze clubkas en hoe meer mogelijkheden! Dus doe mee en spoor ook vooral je familie, vrienden en kennissen aan om op HSV Barneveld te stemmen. Je kunt ook prima je stem op HSV Barneveld uitbrengen als je geen lid van onze hengelsportvereniging bent, het gaat erom dat je lid van Rabobank Gelderse Vallei bent. Ieder lid krijgt vijf stemmen, waarvan je er maximaal twee kunt uitbrengen aan HSV Barneveld.

Je kunt nog tot en met dinsdag 6 juni 2017 je stem uitbrengen! Klik hier voor de link naar de website.

Dit jaar verdeelt Rabobank Gelderse Vallei € 150.000, dus doe mee! Alle leden van de bank, (die voor 1 mei jl. lid zijn van de Rabobank), ontvangen deze maand mei een unieke code per e-mail om te stemmen.

Op maandagavond 19 juni worden de cheques uitgereikt tijdens een speciale avond in het Schaffelaartheater in Barneveld door een bijzondere spreker, dit jaar: Erben Wennemars. Na deze avond vertellen wij je graag wat deze actie onze vereniging heeft opgeleverd!