Barneveldse roofvissen laten zich niet makkelijk vangen

Woensdag, 18 oktober 2017

Zaterdag 14 oktober stonden de Barneveldse wateren op het programma. De aangemelde roofvissers spoedden zich om 8.30 uur naar de stekken waar zij het beste resultaat van verwachtten.

Echter: of de Barneveldse roofvissen dit wisten? Slechts één snoek werd aan land gebracht. De rest liet zich helaas niet zien. Martijn van Schoonhoven was de gelukkigste en ving er één van 63 cm. En ging er met de dagprijs vandoor. Een mooie waardebon van 20 euro, terwijl de rest met lege handen achterbleef.

In de tussenstand had dit weinig gevolgen voor het totaal aantal gevangen centimeters. In de stand voor de grootste roofvis werd Erik van Schoonhoven door zijn zoon Martijn voorbijgestreefd met wel 4 cm.! Dit moet uiteraard nog beter kunnen. De strijd om de GROOTSTE ligt nog volledig open!

Op 28 oktober staat de vierde Roofviswedstrijd op het programma. Ook dan zullen de Barneveldse wateren bejaagd worden. Inschrijven van 8.00 tot 8.30 op Schapendrift 2 te Barneveld. Eindtijd 14.00 uur op het inschrijfadres. Doe mee, want HSV Barneveld beschikt over prima roofviswater en de competitie is nog lang niet beslist! Wie stoot de koplopers van de troon?

Totaalstand na drie wedstrijden

Wedstrijd 1