Wie gaat onze senioren witviswedstrijden organiseren voor 2018?

Donderdag, 19 oktober 2017

Vind jij het leuk om voor de senioren witvissers van HSV Barneveld viswedstrijden te organiseren? Als Wedstrijd Coördinator Senioren heb je veel vrijheid om ervoor te zorgen dat het voor onze senioren witvissers een spectaculair seizoen gaat worden.

Vind jij het leuk om de wedstrijdagenda te plannen? Om het wedstrijdreglement op te stellen? Om met een enthousiaste groep vissers lekker een ochtendje te vissen? En zorg jij dat het verslag van deze wedstrijden op de site van HSV Barneveld komt? Dan zijn wij op zoek naar jou. Meld je snel aan bij secretariaat@hsvbarneveld.nl.

Met vriendelijke groet,

Maikel Dijkshoorn