Wie gaat er voor de GROOTSTE Roofvis?

Woensdag, 22 november 2017

Met nog één wedstrijd te gaan, lijkt de Roofviscompetitie al beslist. Erik van Schoonhoven voert de ranglijst aan, gevolgd door zijn zoon Martijn. De rest van de deelnemers volgen op ruime afstand.

In de stand om de GROOTSTE Roofvis staat Erik ook op kop. Hier zijn toch mogelijkheden! De tot nu toe grootste gevangen roofvis is een snoek van 88 cm. Er zwemmen best grotere rond; dus pak je kans en doe de laatste wedstrijd een gooi naar de felbegeerde Ab Zegerstrofee.

De laatste wedstrijd, op zaterdag 25 november, is er één van Vrije Locatie. Inschrijven tussen 8.00 en 8.30 uur op Schapendrift 2 te Barneveld. Eindtijd 16.00 uur.

Tussenstand na 5 wedstrijden

Erik van Schoonhoven  1320 cm