Controleurs HSV Barneveld op pad met de BOA van Barneveld

Dinsdag, 28 november 2017

Vrijdag 24 november zijn Maikel Dijkshoorn, Pieter Hoekstra en Jan van Beek als controleur van HSV Barneveld op pad geweest met Gerd-Jan Doppenberg, BOA gemeente Barneveld en Tristan Vos, stagiair BOA van de Gemeente Barneveld.

Om 21.00 uur verzamelde het vijftal zich bij Maikel Dijkshoorn thuis. Na een koppie koffie werd de route bepaald welke wateren we gingen controleren. Koewei, Aanschoten, Grijzeveen en Leertouwer.

Op de Koewei, Grijzeveen en Leertouwer hebben wij geen vissers aangetroffen. Op het Aanschoten Gat in Voorthuizen troffen wij drie vissers aan. De eerste visser had zijn papieren prima voor elkaar en we wensten hem een goede vangst. Met visser twee en drie hadden we meer uitdaging mee. Twee jeugdige leden waarvan er één een vergunning had van Harskamp en de ander van Lunteren. Ze mochten beiden dus niet vissen op het Aanschotergat. De BOA noteerde de gegevens van beide heren en we lieten het bij een waarschuwing. Beide fanatieke jeugdleden beloofden ons om lid te worden van HSV Barneveld en waren zeer geïnteresseerd in onze jeugd karper wedstrijden.

Bij het water Leertouwer in Barneveld schudden wij de BOA’s van Barneveld de hand en werden ze bedankt voor hun inzet, klasse heren. Voor het jaar 2018 zullen we een aantal controles met de BOA’s van Barneveld inplannen.