Met spoed gezocht: vrijwilligers wedstrijdcommissie

Dinsdag, 2 december 2014

Wij hebben dringend behoefte aan enthousiaste vrijwilligers voor de organisatie van de wedstrijden. Heb je wat tijd, vind je ...

vissen leuk en is iets organiseren ook geen probleem, meld je dan aan!!

De vrijwilligers die dit werk al jaren deden, zijn van harte bereid om je in te werken!! Wij zoeken niet één nieuwe vrijwilliger, maar meerdere vrijwilligers. Zo kunnen de taken goed verdeeld worden en ligt niet alles op één bordje. Ook al denk je geen ervaring te hebben hierin, schroom niet. Ervaring krijg je alleen maar door het werk te doen!

Ook langs deze weg willen wij de leden van onze huidige wedstrijdcommissie, Adriaan Spelt en Adrie van der Zande, hartelijk danken voor hun jarenlange inzet, tijd en enthousiasme.

Meld je aan bij Gerrit Knotters via e-mailadres: voorzitter@hsvbarneveld.nl.