Prijsuitreiking 2014

Zondag, 14 december 2014

Vrijdag 12 december vond in het Rebellenhonk in Barneveld de prijsuitreiking plaats. Gerrit Knotters, de voorzitter, luidde de ...

avond in met de presentatie 'Eindejaarsbijeenkomst'. Tijdens de presentatie blikte de voorzitter terug op het afgelopen jaar en werd er eveneens een blik geworpen op de toekomst.

Verder was er natuurlijk de prijsuitreiking! Ook dit jaar zijn er weer veel prijzen uitgereikt. Willem Grotenbreg deelde de prijzen uit aan de winnaars van de Competitie voor de Junioren. De eerste, tweede en derde prijs gingen naar Berthil van den Hazel, Geert-Jan Smit en Wilbert Lagerweij. Klik hier voor de eindstand van de Junioren.

In de categorie Senioren werden de prijzen, helaas dit jaar voor de laatste keer, uitgereikt door Adriaan Spelt en Adrie van der Zande. Kijkend naar de eindstand, mochten Adrie (eerste plaats) en Adriaan (tweede plaats) allereerst elkaar feliciteren en vervolgens Marco Spelt met de derde plaats. Klik hier voor de eindstand Senioren.

De roofviscompetitie werd gewonnen door Fred Mooy. Wij vroegen ons af of hij zijn aanhangwagen of dakkoffer had meegebracht, gezien de hoeveelheid aan prijzen die hij mee naar huis mocht nemen! Klik hier voor de eindstand van de roofviscompetitie.

Nog even een foto met alle prijswinnaars. Het werd een gezellige avond en we hopen volgend jaar nog meer leden te mogen verwelkomen. Voor iedereen die er die avond niet bij kon zijn, hebben we de PowerPoint presentatie van de voorzitter Gerrit Knotters online gezet. Klik hier voor de presentatie. De foto's zijn te bekijken via het fotoalbum.

Ook langs deze weg graag nogmaals ieders aandacht voor het afscheid van onze huidige commissieleden, Adriaan Spelt en Adrie van der Zande, van de wedstrijdcommissie Senioren. Zij dragen het stokje voor de wedstrijdcommissie over. Dankzij hun inzet hebben we de afgelopen jaren continu een wedstrijdprogramma aan kunnen bieden. De agenda is inmiddels leeg en wat ons betreft vult deze zich ook voor 2015 zo gauw als mogelijk. We hopen dan ook zo snel mogelijk nieuwe leden voor de wedstrijdcommissie te vinden en daarmee ook een nieuwe wedstrijdkalender aan te kunnen bieden. Voor meer informatie over de vacature klik hier.