Senioren Competitie 2015

Zaterdag, 17 januari 2015

Het was spannend voor velen of er vissers zouden reageren op de ontstane vacatures binnen de wedstrijdcommissie senioren bij de vereniging. In december 2014 hebben twee vissers, Ricardo van Malestijn en Pieter van Haaften, bij de voorzitter aangegeven de uitdaging aan te gaan om voor het jaar 2015 de senioren competitie te organiseren voor de leden van de vereniging.

Begin januari is de organisatie door de scheidende commissieleden overgedragen. In verband met de aanvraag voor de wedstrijden buiten Barneveld kan de agenda nog niet gepresenteerd worden. Zodra deze bekend is komt dit op de site met het gehele reglement. Bij deze vast enkele aanpassingen die in 2015 nieuw zijn. In 2015 vissen we ..

• .. 10 wedstrijden bestaande uit 5 vaste hengel wedstrijden en 5 met de vrije hengel keuze.
  • .. om grotere prijzen.
  • .. om meerdere wisselbekers.
  • .. 4 keer op verenigingswater.
  • .. tussen half april en eind oktober.

Vriendelijke groeten en alvast een goede voorbereiding op het nieuwe seizoen.

Ricardo van Malestijn
Pieter van Haaften