Jeugdcompetitie 2015 in stijl afgesloten

Vrijdag, 19 juni 2015

De ronde vijver in Norschoten trok afgelopen dinsdag veel aandacht tijdens de laatste avondwedstrijd voor de jeugd. De strijd bij zowel de A als B jeugd was nog in volle gang en deze avond kon er nog van alles gebeuren, des te meer omdat de behaalde punten dit keer dubbel meetelden.

Na een paar uur volle concentratie vissen door 15 deelnemers werd duidelijk wie de nummers 1, 2 en 3 zijn geworden.
Deze avond is er door iedereen vis gevangen en één deelnemer had zelfs meer dan honderd keer (104) beet! En nu we er de laatste weken een gewoonte van hebben gemaakt om de totale vangst op te noemen, sluiten we deze gewoonte af door te melden dat de dagvangst (zeg maar gerust avondvangst) dit keer meer dan vijfhonderd bedroeg, namelijk 519 vissen. Dat is nog eens een competitie in stijl afsluiten!

Kampioenen jeugd 2015

B Junioren

1. Nathan Spelt
2. Bram Copier
3. Wilfred Verhoeven

A Junioren

1. Geert Jan Smit
2. Wilbert Lagerweij
3. Kees Jan Verhoeven

Klik hier voor de uitslag en klik hier voor het fotoalbum.

We hopen dat iedereen het goed naar zijn zin heeft gehad tijdens het afgelopen seizoen voor de jongeren. Ook willen we de leden van de wedstrijdcommissies en alle begeleiders bedanken voor hun inzet en voor het spenderen van hun vrije tijd voor de vereniging.