Zaterdag Senioren 'Tropen' wedstrijd

Donderdag, 2 juli 2015

Zaterdag 4 juli aanstaande vissen de senioren hun eerste wedstrijd aan de Hoge vaart. En niet alleen de vaart is 'hoog', de temperatuur namelijk ook! De vissers hebben vast vertrouwen in een goede vangst, aangezien de weersomstandigheden zomers zijn.

De goede vangsten zijn meer dan welkom na de teleurstellende vangsten voor meerdere vissers in de laatste twee wedstrijden.

Na de loting om 6:15 uur gaat iedereen naar zijn stek om op te bouwen, om 7:30 uur begint de wedstrijd en er wordt gevist tot 12:30 uur.  Na het opruimen en wegen worden de prijzen uitgedeeld en weten we wie de winnaar is van de te verwachten tropenwedstrijd.

Tot zaterdag. Bereid je goed voor, dit keer ook de zonnebril, zonnebrand, etc. mee!

Vriendelijke groeten

Ricardo en Pieter