Tropen vis wordt duur betaald

Zondag, 5 juli 2015

Zaterdag 4 juli zochten de Senioren de vis aan de Hoge Vaart. De goede vangsten werden deze morgen ingeruild voor een uitgeslagen thermometer en het buitje regen, wat Buienradar aangaf, was nergens te bekennen.

Het is de eerste wedstrijd buiten de vereniging wateren die niet door een kopvisser werd gewonnen. En dat is de grootste verassing van deze visdag, want over de vangsten.. daar valt niet over naar huis te schrijven. Het parcours lag er rustig bij, echter, er was veel wier en groen aan de oppervlakte en op de bodem van het water, dit maakte het er vandaag niet makkelijker op. De grote vis lag te luieren in de tropen, de visjes (voorn, ruisvoorn en baarsjes) die wel wat wilden eten moest je vandaag bijna kopen, want ze gaven zich niet gewonnen. Klik hier voor de uitslag.

Beeld: Weeronline

De volgende competitiewedstrijd vissen we op zaterdag 5 september 2015. Het parcours is het altijd verrassende en uitdagende Aanschotengat. Deze wedstrijd telt dubbel voor de competitie en wordt ook gevist om de BAKKERIJ DE VRIES TROFEE.

Deze wedstrijd telt niet voor de RIJK RAVENHORST WISSEL TROFEE en de WISSEL KANJER CUP.

Wensen wij u allen een visrijke en rustgevende vakantie periode toe,

Vriendelijke groeten

RICARDO EN PIETER