Zaterdag 5 september Bakkerij De Vries Wisselcup

Dinsdag, 1 september 2015

Aankomende zaterdag, 5 september, gaan de wedstrijdvissers van HSV Barneveld, na de zomerstop, de competitie weer voortzetten met een wedstrijd op één van de moeilijkste wedstrijdparcoursen.

Deze wedstrijd wordt als vrije hengelwedstrijd op verenigingswater gevist, aan het Aanschotengat. De winnaar van deze wedstrijd wint dit jaar de Bakkerij De Vries Wisselcup. De wedstrijd telt dubbel voor de competitie, dus een goede prestatie op dit moeilijke wedstrijdwater is van groot belang. De wedstrijd telt niet mee om de R. RAVENHORST wissel trofee en de kanjer cup.

Als om 6.15 uur de inschrijving gesloten is en de stekken geloot zijn, gaat iedereen de uitdaging aan om de meeste kilo's vis te vangen. De wedstrijd wordt gevist van 7.30 uur tot 12.30 uur, daarna ruimt iedereen zijn spullen op en gaan we gezamenlijk wegen en weten we wie de winnaar is van de Bakkerij De Vries Wisselcup.

Ben je geboren voor 1 januari 2003 en is wedstrijdvissen jouw uitdaging? Dan kun je aan deze wedstrijd deelnemen. Heb je vragen? Mail dan naar wedstrijdcommissie@hsvbarneveld.nl.

Vriendelijke vissers groeten van de wedstrijdcommissie

Ricardo en Pieter