Mooi weer en bijna 9 kilo voorn voor...

Zaterdag, 26 september 2015

Het is wat dampig als we deze zaterdagmorgen in alle rust en stilte verzamelen voor de zevende competitiewedstrijd. De rust, de stilte en de najaarszon maakten het vissen aangenaam en dit komt de stemming en gezelligheid ten goede.

De vraag die alle vissers voorafgaand aan de wedstrijd hadden, "Wat voor vis gaan we vandaag vangen?", werd tijdens het wegen beantwoord. Op enkele stekken was de vis moeilijk te verleiden en was de visser blij dat hij vis had gevangen.

Vandaag geen grote zeelt, brasem, winde of karper. Vandaag was er voorn. Echt mooie voorn van een centimeter of 10 a 15 met een paar uitschieters richting de 20, en een paar blieken van een centimeter of 15 a 20. Adriaan viste zelfs ouderwets met een pluimpje brood en wist zo enkele mooie ruisvoorns van een cm of 10 te vangen. Bijna 9 kilo voorn voor acht vissers waarvan één de winst op eiste door ver boven de concurrentie uit te komen.

Rijk pakt vandaag de overwinning met ruim 2,5 kilo voorn en gaat tevens aan kop om de R.RAVENHORST vaste stok wisseltrofee. Peter Hendrik viste bijna 1,6 kilo voorn bij elkaar en pakte net zoals de vorige wedstrijd de tweede plaats. Wim pakte de derde plaats met ruim 1,5 kilo voorn.

Klik hier voor de stand en overige info.

Zaterdag 3 oktober gaan we voor de tweede keer dit jaar naar de Lage Vaart. De wedstrijd wordt gevist met de vaste hengel.

Ter info:

Om 7.15 uur sluit de inschrijving en gaan we loten
Om 8.30 uur start de wedstrijd
Om 12.30 uur is het einde wedstrijd

Het verdere programma van de competitie voor het jaar 2015 is :

03-10 Senioren Competitie KANJERCUP / R. Ravenhorst vaste stok trofee Lage Vaart

17-10 Senioren Competitie R. Ravenhorst vaste stok trofee Koeweide

31-10 Senioren Competitie KANJERCUP / R. Ravenhorst vaste stok trofee Hoge Vaart

Ben je geboren voor 1 januari 2003 en is wedstrijdvissen jouw uitdaging? Dan ben je welkom om mee te vissen met de wedstrijdvissers van de vereniging. Ben je geen lid van HSV Barneveld, maar wel bij een andere vereniging, en wil je deze of een andere wedstrijd mee vissen dan ben je welkom. Stuur dan (ruim op tijd een e-mail naar wedstrijdcommissie@hsvbarneveld.nl.

Heb je vragen? Mail dan naar wedstrijdcommissie@hsvbarneveld.nl.

Vriendelijke vissers groeten van de wedstrijdcommissie,

Ricardo en Pieter