Tweede roofviswedstrijd op vrije locatie

Dinsdag, 6 oktober 2015

Aankomende zaterdag, 10 oktober, gaan de roofvissers van HSV Barneveld voor de tweede keer dit jaar de strijd aan om de Ab Zegers wisseltrofee. Deze tweede wedstrijd wordt gevist als vrije locatie wedstrijd op verenigingswateren.

Dit houdt in dat er alleen gevist mag worden naar keuze op wateren waar alleen leden van HSV Barneveld visrecht hebben. Daarom dient elke gevangen vis vier keer gefotografeerd te worden.

Zie regelement, regel:

11. Tijdens elke wedstrijd dient elke gevangen roofvis 4 x te worden gefotografeerd:

Foto 1. Volledige vis op de uitgereikte meetlat van HSV Barneveld.
Foto 2. Kop van de vis tegen de aanleg van de meetlat plus een deel van de vis.
Foto 3. Staartgedeelte van de vis met de af te lezen lengte op de meetlat.
Foto 4. De deelnemer die de vis heeft gevangen met daarbij tevens een duidelijke achtergrondherkenning.

De inschrijvingslocatie is dit jaar op het woonadres van de commissie leden. Klik hier voor meer informatie over verzamelen en het reglement. Inschrijven is mogelijk vanaf 7:45 uur. De koffie staat klaar.

Inschrijven in de schuur van de familie Mooij, Achterveldseweg 28. Als om 8.15 uur de inschrijving gesloten is en de groepjes (van minimaal twee vissers) verdeeld zijn, gaat iedereen de uitdaging aan om de meeste centimeters roofvis te vangen.

De wedstrijd wordt gevist vanaf 8.30 uur en om 14:00 uur dient een ieder terug te zijn op de inschrijflocatie. Ben je lid van HSV Barneveld dan kun je aan deze wedstrijd deelnemen. Heb je vragen? Mail dan naar wedstrijdcommissie@hsvbarneveld.nl.

Vriendelijke vissers groeten van de wedstrijdcommissie