Wie maakt het Fred Mooij heel moeilijk dit jaar?

Maandag, 8 februari 2016

Aankomende zaterdag, 13 februari, gaan de roofvissers van HSV Barneveld voor de tweede keer dit jaar de strijd aan om de Ab Zegers wisseltrofee. Deze wedstrijd wordt gevist als vrije locatie wedstrijd op verenigingswateren.

Of het droog is en wat rustiger gaat waaien is voor nu een vraag, maar de echte killers gaan ook zaterdag door weer en wind de strijd aan, om onze eigen verenigingswateren te onderzoeken op de roofvisstand.

Dit betekent dat ook jij de uitdaging aan kunt gaan op ons prachtige water: de Grote Veenderplas aan de Scherpenzeelseweg. Daar vangen karpervissers op bijzondere wijze kapitale snoeken van richting één meter.

De wedstrijd van aankomende zaterdag wordt gevist op wateren waar alleen leden van HSV Barneveld visrecht hebben. Klik hier voor meer informatie over verzamelen en het reglement.

Inschrijven is mogelijk vanaf 8.00 uur. De koffie staat klaar. Inschrijven in de schuur van de familie Mooij, Achterveldseweg 28. Als om 8.15 uur de inschrijving gesloten is en de groepjes (van minimaal twee vissers) verdeeld zijn, gaat iedereen de uitdaging aan om de meeste centimeters roofvis te vangen.

De wedstrijd wordt gevist vanaf 8.30 uur en om 14.00 uur dient een ieder terug te zijn op de inschrijflocatie. Ben je lid van HSV Barneveld dan kun je aan deze wedstrijd deelnemen. Het inschrijfgeld per losse wedstrijd bedraagt € 5,00. Als je alle wedstrijden in één keer betaalt, bedraagt het totale inschrijfgeld € 15,00. Jeugdleden betalen géén inschrijfgeld. Alleen de leden die in 2016 de leeftijd van 19 jaar bereiken, betalen net als de senioren wel inschrijfgeld. Elke deelnemer zorgt zelf voor een lunchpakket en drinken. De wedstrijd wordt gevist vanaf 8.30 uur en om 14.00 uur dient een ieder terug te zijn op de inschrijflocatie. Ben je lid van HSV Barneveld? Dan kun je aan deze wedstrijd deelnemen. Zit je verlegen om vervoer, van en naar de verzamellocatie, mail dan uiterlijk voor woensdag 10 februari 20.00 uur naar de wedstrijdcommissie. Wij zullen er alles aan doen om vervoer te regelen.

Heb je vragen? Mail dan naar wedstrijdcommissie@hsvbarneveld.nl.

Vriendelijke vissersgroeten van de wedstrijdcommissie