Uitnodiging deelname jeugd selectiewedstrijden

Dinsdag, 12 april 2016

Jaarlijks organiseert Sportvisserij Mid-West Nederland selectiewedstrijden voor de jeugd. Leden die geboren zijn in het jaar 1992, of later, mogen deelnemen aan deze wedstrijd. De datum en locatie is inmiddels bekend.

De Jeugd wedstrijden (A, B en C junioren) zijn op zaterdag 4 juni 2016 aan de Victoria Vesta vijver in Ede.

Voor informatie over de wedstrijden klik hier voor het bericht op de site van Sportvisserij Nederland. Jeugdleden die mee willen doen aan de selectiewedstrijd zorgen zelf voor vervoer. Het inschrijfgeld wordt betaald door de vereniging.

Bij interesse graag vroegtijdig contact opnemen zodat de opgave vlotjes geregeld kan worden, want vol = vol. Opgave voor deelname kan telefonisch 06 - 30 30 62 70 of per e-mail via wedstrijdcommissie@hsvbarneveld.nl bij de wedstrijdcommissie. Opgave kan tot uiterlijk 1 mei 2016. Voor vragen of verder info kun je mailen naar: wedstrijdcommissie@hsvbarneveld.nl.

Vriendelijke vissersgroeten,

W. Grotenbreg