Inschrijving BKV Koppelwedstrijd geopend

Zondag, 22 mei 2016

Zaterdag 11 juni 2016 organiseert HSV Barneveld voor al haar leden de jaarlijkse BKV Koppelwedstrijd. De inschrijving is geopend!

BKV sponsort al jaren deze koppelwedstrijd. De vaste stok koppelwedstrijd is om de BKV koppel cup junioren / senioren. Deze wedstrijd is een op zichzelf staande wedstrijd en telt niet mee voor de overige competities. Ook hier geldt de puntentelling van de Koningsbeker. Er wordt dus gevist op gewicht, en dat wordt heel spannend dit jaar. Er zijn al prachtige zeeltjes en karpertjes gevangen de laatste weken.

Verder wordt het reglement van de senioren gehanteerd in zoverre toepasbaar.

Voor alle koppels / deelnemers is er een prijs, en zorgt de man van de natjes en droogjes voor een goede maagvulling. Inschrijven los of als koppel (senior / junior) kan tot uiterlijk dinsdag 7 juni 2016, 20:00 uur. De vissers die zich los aanmelden kunnen voor aanvang van de wedstrijd een koppelmaatje regelen uit de overige losse vissers (in overleg met de wedstrijdcommissie) anders wordt er gekoppeld door loting.

Inschrijven is verplicht, dit in verband met de organisatie van deze wedstrijd. Zorg ervoor dat je op tijd aanwezig bent. Dat is voor 7.00 uur. Voor deze wedstrijd geldt loten 7.00 uur en vissen van 8.00 uur tot 11.00 uur.

Inschrijvingen graag mailen naar wedstrijdcommissie@hsvbarneveld.nl. Of bel naar 06-30306270, een bericht sturen naar dit telefoonnummer kan ook.

Vriendelijke vissers groeten van de wedstrijdcommissie