Is het zaterdag een senioren 'tropen wedstrijd' of gaat het kwik zakken?

Zondag, 11 september 2016

Zaterdag 17 september aanstaande vissen de senioren hun tweede wedstrijd aan de Hoge vaart. En niet alleen de vaart is 'hoog', maar voor de tijd van het jaar is de temperatuur dat ook! Voor nu de vraag: blijft het tot de 17de dit warme en droge weer of komt er voortijdig verkoeling...

De vissers hebben wel degelijk vertrouwen in een goede vangst, aangezien de weersomstandigheden gunstig zijn voor een late polderwedstrijd. Zolang het kwik boven de 18 a 20 graden blijft, valt er nog goed vis te vangen op het wedstrijdparcours.

De goede vangsten zijn meer dan welkom, zeker om de tegenvallende vangsten in het begin van het jaar wat te vergetenā€¦ Kampioen Marco Spelt heeft het dit jaar niet erg mee zitten en zoekt naar revanche in de strijd om het kampioenschap en de begeerde Kanjercup.

Na de loting om 7:00 uur gaat iedereen naar zijn stek om op te bouwen. Om 8:00 uur begint de wedstrijd en wordt er gevist tot 12:00 uur. Dan weten we wie dit jaar de Kanjercup wint of blijft de beker met de grote oren nog een jaartje in Bunnikā€¦.

Tot zaterdag.

Vriendelijke groeten de wedstrijdcommissie