Onze roofvissers hadden weer beet

Zondag, 16 oktober 2016

Zaterdag 15 oktober is de vierde roofviswedstrijd gehouden. ’s Morgens om 8.00 uur hadden zich zeven personen ingeschreven voor weer een vrije locatie wedstrijd. Vier van hen besloten om met de boot het water op te gaan, de andere drie vissers gingen liever vanaf de kant proberen om een aantal snoeken uit het water te halen.

De dag begon met een beetje regen maar koud was het zeker niet. Heel fijn dat ook Aart Krijt weer van de partij was. Hij komt namelijk helemaal uit Lelystad om hier een aantal wedstrijden mee te vissen! Aart is een “dood-aas visser”, maar kon helaas geen snoek op de kant brengen. De andere deelnemers vingen wel snoek maar de boot-vissers waren absoluut het beste af. Er werd een aantal mooie snoeken in de boot gehaald en Wim Grotenbreg wist er zelfs drie te vangen waaronder een pracht exemplaar van 96 centimeter. Geweldig gedaan Wim, je hebt een gevoelige klap uitgedeeld met deze overwinning. Van harte gefeliciteerd met 1e prijs. Bovendien maakt Wim hierdoor een hele mooie kans voor het winnen van de Ab Zegers wisseltrofee voor de grootste snoek.

De uitslag:

1. Wim Grotenbreg 62/77/96 cm. Totaal 235 cm.
2. Erik van Schoonhoven 78 cm.
3. Ricardo van Malesteijn 75 cm.
4. Martijn van Schoonhoven 66 cm.
5. Gerrit Knotters 62 cm.
6. Fred Mooij 61 cm.

De volgende wedstrijd wordt gevist in ons eigen verenigingswater op zaterdag 29 oktober aanstaande.