Aanschoten klaar voor de winter

Zondag, 13 november 2016

Zaterdagochtend 5 november stond een mooi aantal vrijwilligers klaar om de handen uit de mouwen te steken op Aanschoten. Zo doende is de plas weer mooi opgeruimd en klaar voor de winter.

Zo is de beluchtingpomp schoongemaakt en naar de winterstalling gebracht. Dit jaar hebben we er maar één pomp uitgehaald omdat de andere er al uit was voor reparatie. In het voorjaar komen ze er weer samen in te liggen. Ook hebben we de vogel, die de aalscholvers verjaagt, uit de knoop gehaald. Deze was een paar keer om de mast heen gedraaid. Ook zijn er vrijwilligers druk geweest met de heg langs de snelweg en de visstekken, deze hebben ze gesnoeid. Rond het middaguur waren de werkzaamheden klaar en hebben we kunnen genieten van een bakje koffie en warme broodjes rookworst.

Graag wil ik alle vrijwilligers die hierbij hebben geholpen bedanken voor hun inzet!

Kees van Vulpen,

Kluscommissie HSV Barneveld