De uitkomst van de Bijzondere Ledenvergadering

Woensdag, 28 december 2016

Afgelopen 21 december was er de Bijzondere Ledenvergadering naar aanleiding van de ALV van mei 2016. De opkomst bestond uit een kleine 50 leden.

Er stonden een aantal voorstellen en vrijwilligers voor diverse commissies op de agenda. Het bestuur was niet compleet aanwezig, Gerrit Knotters had de avond voor de vergadering zijn functie neergelegd in verband met gezondheidsproblemen en de mentale belasting die dat heeft voor hem en zijn gezin. Wij wensen hem en zijn gezin veel sterkte hierin, de laatste uitslag is gelukkig positief geweest. Het voorzitterschap wordt nu interim opgelost door Gert van der Kraats. Tot de volgende ALV zal hij die taken waarnemen.

Nadat de voorstellen voor de pauze werden behandeld werd er in de pauze gestemd. De uitslagen waren als volgt na telling van de stemmingen:

• De vergoedingen blijven zoals ze zijn
• De visstandbeheer commissie bestaat nu uit 4 personen (we zoeken nog een enthousiaste witvisser)
• De wedstrijd commissie is vastgesteld (we zoeken nog een enthousiaste witvisser voor de senioren)
• Kascontrole commissie: Edwin den Toom en Gert Harskamp
• Secretaris is Maikel Dijkshoorn geworden (wij wensen hem veel plezier en succes hierin)

Tevens is door het bestuur gekozen als vrijwilliger van het jaar Ton Plasmans, wij feliciteren hem hiermee. Ton is een bekend gezicht langs de waterkant en is altijd aanwezig bij vrijwilligersactiviteiten. Verder werden Adrie van der Zande en Hans van Vulpen bedankt voor hun werk als bestuurslid.

De vragen voor de rondvraag die door een aantal leden waren gesteld werden behandeld. Tot slot werd de vergadering afgesloten met een drankje. Wij hopen dat in de toekomst er nog meer leden de moeite nemen hier naar toe te komen. Wij hebben een aantal bekende gezichten gemist.

Namens het bestuur, dank voor de stem, aanwezigheid, vragen en kritische kijk op de verenigingzaken. Mocht je met vragen zitten, dan kun je deze altijd stellen via de mail Penningmeester@hsvbarneveld.nl zodat deze niet blijven liggen tot een ALV. Namens het bestuur wensen wij alle leden een succesvol, visrijk en gezond 2017.

Met vriendelijke groet,

Joost Maasland