Introductie ideeënbus

Zaterdag, 28 januari 2017

Als bestuur doen wij onze uiterste best om allerhande zaken binnen onze vereniging zo goed mogelijk te laten verlopen. Het doel is ons in de komende jaren nog beter te kunnen richten op zaken die onze leden belangrijk vinden. Om hier goed zicht op te krijgen, vroegen wij onze leden onlangs om een enquête in te vullen. Om hier nog beter zicht op te krijgen, introduceren wij nu ook een ideeënbus.

Wat je achtergrond ook is, iedereen kan zijn of haar suggestie of voorstel insturen. Of je nu dagelijks vist of een paar keer per jaar, of je sinds kort lid bent of al tien jaar en of je nu wedstrijdvisser bent of de voorkeur geeft aan recreatief vissen, dat maakt niet uit. We horen graag wat er speelt en of jij verbeterpunten ziet.

Aarzel niet en stuur je idee naar onze secretaris Maikel Dijkshoorn via e-mailadres secretariaat@hsvbarneveld.nl. Laat ons weten wat je naam, idee of opmerking is. Mocht je iets aan willen kaarten waarvan je zelf geen idee hebt wat de oplossing zou kunnen zijn, ook dan hopen we je bericht te mogen ontvangen. Ook dan wordt je bericht behandeld tijdens onze bestuursvergadering.

Om hier extra aandacht aan te schenken, hebben we een opvallende gele brievenbus op onze homepage geplaatst. Heb je iets dat je wilt delen? Laat het ons weten!