En de winnaars zijn...!

Dinsdag, 27 juni 2017

Woensdagavond 21 juni is de laatste wedstrijd van dit seizoen gevist. Deze was bij de singel in De Vaarst. Een erg mooie avond met een mooie vangst!

Aan het einde van het seizoen is het goed om een aantal bedrijven en personen te bedanken. Allereerst willen de Spar in Barneveld bedanken voor de bijdrage. Elke avond was er een blikje drinken en een paar avonden ook wat lekkers. Daarnaast bedanken we ook Arico in Barneveld. De kroket en frikandel ging er goed in! Hartelijk dank voor jullie bijdrage. Hopelijk mogen we tijdens het volgende seizoen weer een beroep op jullie doen!

We bedanken ook Erik, Martijn, Wim en Bart voor hun hulp bij deze avonden. Er zijn weer veel lijntjes in orde gemaakt, tips gegeven enzovoorts. We hopen jullie volgend seizoen weer te zien!

Na de laatste wedstrijd zijn alle punten bij elkaar opgeteld. Omdat de laatste twee wedstrijden dubbel tellen, zijn er dus in het totaal 6 wedstrijduitslagen. De twee slechtste uitslagen worden niet meegeteld voor de einduitslag. Wanneer we dan gaan rekenen, krijgen de we onderstaande uitslag.

A-jeugd

Plaats Naam  Aantal punten
 1  Bart Copier  11
 2  Bertold v. Leeuwen  13
 3  Dennis Leeuwis  24
 4  Wilfred Verhoeven  28
 5  Bram Copier  32
 6  Kees Jan Verhoeven  33
 7  Jonathan Golstein  39
 8  Niek Spithoff  59

B- jeugd

Plaats  Naam Aantal punten
 1  Rutger Verhoeven 9
 2  Nathan Spelt  13
 3  Elias Top  16

Op vrijdag 8 december zullen de prijzen in deze competitie worden uitgereikt. Deze avond start om 19.30 uur in het Rebellenhonk, Prins Hendrikweg Barneveld. We zien jullie graag dan!