Super opbrengst Rabobank Clubkas Campagne!

Woensdag, 5 juli 2017

Net als voorgaande jaren hadden wij ons ook dit jaar aangemeld voor de Rabobank Clubkas actie. Daaropvolgend plaatsten wij een oproep op onze site en Facebook in de hoop zoveel mogelijk stemmen, ofwel euro’s, voor de vereniging in de wacht te slepen.

Onlangs werden de uitslagen van de Clubkas actie bekend gemaakt en ook HSV Barneveld viel in de prijzen. Met deze actie hebben we het mooie bedrag van maar liefst € 681,50 in ontvangst mogen nemen! Wij willen de Rabobank en iedereen die op ons gestemd heeft enorm bedanken!