Barneveldse Krant: Nieuwe voorzitter HSV: 'Vissen is puzzelen'

Zondag, 9 juli 2017

Afgelopen zaterdag 8 juli 2017 werd de komst van onze nieuwe voorzitter Theo de Vries groots bekendgemaakt via de Barneveldse Krant. Waar gaat Theo zich voor inzetten voor onze vereniging? Lees gauw verder!

Inmiddels is hij een jaar of 25 lid van de club, sinds vorige maand mag hij zich voorzitter noemen. Theo de Vries zwaait de komende jaren de scepter als 'het gezicht' van één van Barneveld's grootste sportclubs, Hengelsport Vereniging Barneveld. In gesprek over de kalmte aan de waterkant, ambities en ledentallen. ,,Het zou heel gaaf zijn om de duizend te passeren de komende jaren."

Eind vorig jaar werd hij al gevraagd om Gerrit Knotters op te volgen als preses van de club die zowat de duizend leden aantikt. Na enige bedenktijd hapte de visser toe. ,,Natuurlijk vergt deze functie tijd, maar deze club heeft zoveel enthousiaste en jonge (bestuurs) leden, dat ik het alleen maar prachtig vind eigenlijk. Samen met de rest van het bestuur wil ik mij inzetten voor deze club. We willen ...

Bron voor tekst en foto: Barneveldse Krant.