De Roofviscompetitie zit erop!

Maandag, 27 november 2017

Na zes enerverende roofviswedstrijden kunnen we de stand opmaken. Drie trofeeën zijn er te verdelen. De Ab Zegers trofee voor de Grootste Roofvis; de Grootste Baars trofee en de Wisselbeker Roofviscompetitie.

De winnaar is bekend en nam zijn voorsprong al in de tweede wedstrijdronde. Alle drie trofeeën zijn een prooi geworden voor onze Toproofvisser Erik van Schoonhoven. Waarvoor van Harte Proficiat!! Een ware predator! Een prestatie om trots op te zijn!

Deze winnaar zal woensdagavond 6 december gehuldigd worden en de prijzen in ontvangst mogen nemen. Komt allen om hem te feliciteren en de hand te schudden. Wellicht is hij bereid om de leden nuttige tips en trucs bij te brengen! Voor de Roofviscompetitie 2018 een uitdaging voor de leden om deze Winnaar van de troon te stoten. Begin alvast met de trainingen daarvoor!

Stand na 6 wedstrijden

Erik van Schoonhoven  1320 cm
 Martijn van Schoonhoven  716 cm
 Gerrit Knotters
 223 cm
 Wim Grotenbreg
 157 cm
 Rutger Verhoeven
 116 cm
 Martijn de Jong
 93 cm
 Bertil v.d. Hazel
 0 cm
 Herman Esveld  0 cm
 Kees Jan Verhoeven  0 cm

Alle vangsten opgeteld. Erik van Schoonhoven winnaar competitie.

Stand Ab Zegers trofee: Erik van Schoonhoven; snoek 88 cm.

Stand Grootste Baars: Erik van Schoonhoven; baars 30 cm.