Winactie choco trofee voor al onze HSV-leden!

Maandag, 27 november 2017

We beginnen het steeds leuker te vinden om cadeautjes uit te delen! Daarom houden we net als bij de jeugd, nu ook een actie onder onze leden boven de 18 jaar. Met andere woorden, deze week maken al onze HSV-leden nog kans op een chocolade HSV-Barneveld trofee, gemaakt door Bakkerij De Vries.

Wat moet je daarvoor doen? Iedereen die komende week een vis vangt en een vangstmelding instuurt, maakt kans op een lekkere trofee van Bakkerij De Vries.

Actievoorwaarden:

• Voor alle leden HSV Barneveld
• Voor een visvangst in de periode tot en met 5 december 2017
• Vangstmelding kan je insturen naar secretariaat@hsvbarneveld.nl of plaats een post onder het Sinterklaasbericht van deze actie.
• Maak duidelijk zichtbaar dat het om een open water van HSV Barneveld gaat.

De eerste winnaars kunnen hun prijs op zaterdag 2 december 2017 ophalen in de winkel van Bakkerij de Vries aan de Langstraat 58 in Barneveld. De winnaars van na deze datum, kunnen hun trofee in ontvangst nemen op de Algemene Ledenvergadering en Prijsuitreiking op woensdag 6 december. Winnaars ontvangen een persoonlijk bericht.

Ga vissen, maak een foto en doe mee, wie weet win jij een HSV chocolade trofee!