Bezoek Hengelsportbeurs in Utrecht

Zondag, 3 december 2017

Met de gewonnen HSV toegangskaarten voor de Hengelsportbeurs reisden we met het hele gezin af richting Utrecht. De kinderen keken hun ogen uit in de twee Jaarbeurshallen waar werkelijk alles wat op hengelsportgebied bestaat, te vinden was.

Vanuit Stekkie was er een leuke zoektocht met opdrachten uitgezet, die uiteindelijk beloond werd met een goody bag voor drie.

Ze zijn o.a. druk bezig geweest met :

- Streamer maken bij Vereniging Nederlandse Vliegvissen
- Tuigje met dobber, lood en haak maken bij Sportvisserij Nederland
- Stalen onderlijn maken bij de Algemene Utrechtse Hengelaarsvereniging
- Inwerpen met werphengel op de castingbaan van HSV Groot Rotterdam
- Diverse demonstraties van hengels, aassoorten en veel meer!

Tot slot, als klap op de vuurpijl, zijn ze nog op de foto geweest met hun grote voorbeelden Ed en Marco van visTV. Uiteraard gingen we ook niet huiswaarts zonder hun handtekeningen. Op de laatste foto wordt de "vangst" gedemonstreerd die bestond uit o.a.
vier hengels, een landingsnet, kleine vismaterialen, petjes en leuke visbladen.

Kortom, we hebben een fantastische dag beleefd en het enthousiasme voor vissen is nog weer groter geworden!

Hartelijke groet,
René, Rolinda, Marissa, Bastiaan en Arienne Oosterom, Veller Barneveld