Prijsuitreiking en Eindejaarsvergadering 2017

Zaterdag, 9 december 2017

Met 36 aanwezige leden zat de zaal lekker vol en opent Voorzitter Theo de Vries de vergadering. Theo loopt de agenda even kort door en we nemen een minuut stilte in acht om stil te staan bij de leden die zijn overleden.

Joost Maasland geeft een korte toelichting over de factuurbrief 2018, regelement 2018 en lijst van wateren. De notulen van de Algemene Leden Vergadering van 14 juni 2017 worden door de aanwezige leden goedgekeurd en vastgesteld door het bestuur. Dan komen wij bij het mooiste onderdeel van de avond uit, namelijk de prijsuitreiking van de viswedstrijden.

Jeugdwedstrijden
Erik en Mariska van Schoonhoven delen de prijzen uit voor de A en B jeugd viswedstrijden. Als bestuur zijn we zeer blij dat Erik de jeugdviswedstrijden weer met groot succes heeft geregeld. Erik geeft aan dat hij dit niet zonder hulp van Martijn van Schoonhoven, Bart Middendorp en Wim Grotebregt had kunnen doen. Klasse heren en dame en nogmaals bedankt voor jullie inzet.

BKV koppelwedstrijd
Erik van Schoonhoven reikt de prijs uit voor de BKV koppelwedstrijd.

Karper wedstrijden
Voor het eerst weer sinds jaren zijn er zowel voor de jeugd als voor de senioren karpervissers in 2017 wedstrijden gevist. Pieter Hoekstra als doorgewinterde karpervisser heeft de wedstrijd voor de senioren op Moba georganiseerd, ondanks dat er niets werd gevangen was het een geslaagde wedstrijd. En deze staat voor 2018 weer op de agenda. Patrick van den Heuvel als geslepen karpervisser heeft de Wedstrijden voor de jeugd georganiseerd. Er werd een koppelwedstrijd en een individuele wedstrijd
gevist. Voor beide wedstrijden wisten we het maximaal aantal inschrijvingen te behalen. Hoezo een groot succes. Klasse geregeld heren. Waar Patrick volgend jaar gefocust is op de poepluiers zal Maurits van de Top de jeugd karper wedstrijden gaan organiseren, thanks Maurits.

Roofviswedstrijden
Iets later dan gepland, maar het wachten meer dan waard komt Gerrit Knotters de zaal binnen rennen. Met een tas vol bekers voor de roofvissers is hij er helemaal klaar voor. Als een vis in het water en als de schoolmeester voor de klas reikt Gerrit de bekers uit voor de meeste meters, grootste snoek en grootste baars. Gaat Erik van Schoonhoven zijn geheimen prijsgeven hoe je baars moet vangen? Top gedaan Gerrit en nogmaals bedankt voor je inzet.

Gert van De Kraats bokaal
Met een op maat gemaakte speech voor Henk Zoonen reikte niemand anders dan Gert van de Kraats zelf deze felbegeerde prijs uit.

Vrijwilliger van het jaar
Theo de Vries reikt de prijs uit voor de vrijwilliger van het jaar. Gert Mosterd heeft deze taart van Bakkerij de Vries dubbel en dwars verdiend. Gert is er altijd, op de klusdag op Moba staat hij met de bats aan de hand de nieuwe stekken mooi te maken, en staat hij met kompaan Kees Schimmel in de pipowagen de broodjes rookworst te maken. Ook op de Vrijwilligersdag is hij altijd van de partij.
Klasse Gert, super bedankt voor je inzet.

We nemen de leden even kort mee in de resultaten van de enquête. En Kees Jan Verhoeven wint de lunch aan de waterkant. We blikken nog even terug op het jaar 2017 en blikken vooruit naar 2018. Er staan mooie acties op de agenda voor het komende jaar. Mocht je ideeën hebben of wil je meedenken laat het ons weten via de ideeën bus op de website, bellen mag natuurlijk ook. Onze nummers vind je op de website.

Klik hier voor het foto-album

Bestuur van HSV Barneveld.