Zeer geslaagde klusdag Moba

Donderdag, 29 maart 2018

Zaterdag 24 maart stond de eerste klusdag op Moba op de agenda. Met een fantastische opkomst van 40 leden hebben we veel werk kunnen verrichten.

De werkzaamheden die zijn verricht:

- de 1e stek door het hek verstevigd waardoor het zand niet meer kan verzakken
- het vlechtwerk bij het hek dichtgemaakt
- zwerfvuil opgeruimd
- houtsnippers omgewoeld op de twee landelijke stekken

Gezien de geweldige opkomst waren er  leden bereid om het Aanschotergat op te ruimen. Dus ook hier is netjes al het zwerfvuil weer opgeruimd, klasse heren.

We willen iedereen bedanken voor zijn inzet. Goed om te zien dat er een groot aantal nachtpashouders aanwezig waren. Verder willen we Patrick van de Heuvel bedanken voor de goede organisatie vanuit de kluscommissie en Kees Schimmel en Gert Mosterd voor het verzorgen van de catering. Robin Gerritse bedankt voor de mooie foto’s

Zoals je al hebt kunnen lezen in de Verenigingslijst van viswateren 2018 ben je als nachtpashouder van de Grote Veenderplas verplicht om tenminste één onderhouddag aanwezig te zijn per kalenderjaar, conform A.L.V. 2006. Mocht je zonder geldige reden niet aanwezig zijn op één van de twee klusdagen en heb je jezelf niet afgemeld bij Patrick_heuvel@hotmail.com dan komt je nachtvispas voor 2019 te vervallen.