Niet betaalde VISpassen 2018 retour

Maandag, 9 april 2018

Eind vorig jaar mochten wij weer honderden leden blij maken met hun VISpas voor het nieuwe jaar. Voor leden waar we tot op heden geen betaling voor de contributie van 2018 hebben ontvangen, worden de VISpassen retour gestuurd naar Sportvisserij Nederland.

Was je tot op heden lid, maar heb je de contributie voor 2018 niet overgemaakt? Word dan opnieuw lid van de vereniging via de website van Sportvisserij Nederland, of via één van onze andere verkooppunten. Dit kan niet meer via betaling van de factuur van november 2017. Mocht je hier vragen over hebben, neem dan contact op met onze penningmeester Joost Maasland, middels Whatsapp via 06 - 21 84 07 22.

Eind november 2017 ontvingen al onze leden de factuur voor de contributie 2018. Als je HSV Barneveld gemachtigd hebt tot automatische incasso, dan werd de contributie eind november 2017 van je bankrekening afgeschreven. Aan de leden die geen automatische incasso hebben lopen, vroegen wij het contributiebedrag uiterlijk 7 december 2017 over te maken, zodat je uiterlijk 1 januari 2018 over je nieuwe VISpas kon beschikken.