Algemene Ledenvergadering HSV B'veld 2015

Woensdag, 20 mei 2015 (19:30)

Wijkgebouw Het Rebellenhonk, Prins Hendrikweg 15 in Barneveld

Op woensdagavond 20 mei staat onze ALV gepland. Anders dan bij bijvoorbeeld een tennis- of volleybalvereniging ontmoeten wij elkaar niet regelmatig in een clubhuis waardoor er minder gelegenheid is om regelmatig ervaringen met elkaar uit te delen. Wat wij natuurlijk wel willen, is ...

in contact blijven met onze leden. Wij hechten daarom veel waarde aan de Algemene Ledenvereniging, omdat dit één van die manieren is om met elkaar het gesprek aan te gaan. Wij vertellen onze leden die avond graag over de activiteiten van de Hengelsportvereniging en is er ruim gelegenheid voor het stellen van vragen. Laten we er weer een informatieve, maar vooral, gezellige avond van maken. Tot ziens!