Bijzondere Ledenvergadering 2016

Woensdag, 21 december 2016 (19:30)

Het Rebellenhonk, Prins Hendrikweg 15, Barneveld

Afgelopen mei, tijdens de Algemene Ledenvergadering, is besloten dat er eind van het jaar een bijzondere ledenvergadering gehouden zal worden.

Op de agenda staan verkiezingen en stemmingen. Het is van belang dat er een grote opkomst is. Wil je dat je stem meetelt? Kom dan op woensdag 21 december 2016 naar het “Rebellenhonk” en stem mee over een aantal belangrijke zaken.

Er zal onder andere een stemming gehouden worden, wie er in de visstandbeheer commissie zullen plaatsnemen. Op dit moment hebben zich een vijftal leden hiervoor aangemeld, allen capabel en competent. Wij zijn blij met deze aanmeldingen maar willen dit nogmaals onder jullie aandacht brengen. Als je geïnteresseerd bent in het visstandbeheer van onze viswateren en enige deskundigheid hebt op het gebied van wit- of roofvis, meld je dan aan. Voor wat betreft belasting: houd rekening met 6 tot 7 vergaderingen per jaar in een ontspannen setting. Als je een mening hebt over het uitzetbeleid en navenante zaken dan kun je misschien het verschil maken. Geen visserslatijn, maar boter bij de vis. Elke mening telt en in deze commissie kun je mede beleid bepalen.

Verder zoeken we naar een secretaris. Hiervoor zoeken wij iemand met affiniteit met woord en geschrift. Communicatie naar binnen en buiten de HSV Barneveld. Je maakt deel uit van het bestuur waar je meedenkt en stemt over zaken, in het belang van de vereniging. Waar je rekening mee moet houden zijn bestuurs-, commissie- en Algemene Ledenvergaderingen waar je de notulen voor maakt en verwerkt.

Ben je geïnteresseerd? Stuur dan een mail naar voorzitter@hsvbarneveld.nl of naar penningmeester@hsvbarneveld.nl. Je kunt ook gebruikmaken van het contactformulier op de webpagina 'Vacatures'.

Op deze vergadering zal ook in stemming worden gebracht de vergoedingen die worden betaald aan de verschillende vrijwilligers en bestuursleden. Hiervoor worden een drietal voorstellen gemaakt. Deze worden tijdens de vergadering bekend gemaakt en verduidelijkt, waarna er door stemming besloten wordt hoe we hier in de toekomst mee omgaan.

Tijdens de bijzondere ledenvergadering zal Joost Maasland als ledenadministrateur/penningmeester nog twee zaken afhandelen.

Borg hek Moba
1. Veel vissers hebben in het verleden borg betaald voor het hek bij MOBA. Dit slot is niet meer in gebruik. Joost zal deze avond de sleutels innemen. Een ieder die de sleutel inlevert, krijgt zijn of haar borg vervolgens teruggestort.

Verstrekken boot/aanleg- en nachtpassen
2. De boot/aanleg- en nachtpassen worden verstrekt aan de leden die op dat moment hebben betaald.

Wij hopen op een positieve Bijzondere Ledenvergadering waarop we met respect voor elkaar tot besluiten komen. Kom naar deze avond en laat je stem en mening horen, het is jouw visvereniging.

Hartelijke groet namens het bestuur.