Verenigingskleding bestellen

Wij zijn er trots op onze leden onze eigen verenigingskleding aan te kunnen bieden. In ons assortiment hebben we een t-shirt en een hoodie, ook wel bekend als vest met capuchon en insteekzakken. Deze kledingstukken zijn verkrijgbaar in de kleuren zwart (Black) en donkerblauw (Dark Navy). Ons logo (witte bedrukking) en de tekst (lichtblauwe bedrukking) ‘HSV Barneveld’ zijn zichtbaar op de borstkas en op de rug.

Hoodie (vest)
T-shirtKleurstelling
Hoodie € 50,00
 T-shirt € 27,50

Maatvoering hoodie

Maatvoering t-shirt

Plaats je bestelling via het formulier op deze pagina. Alleen na het insturen van een volledig ingevuld bestelformulier en na het doen van de betaling wordt de bestelling in behandeling genomen. Voor de aanbetaling kun je gebruikmaken van ons rekeningnummer NL07 RABO 0101 3335 01 t.n.v. HSV Barneveld, onder vermelding van ‘HSV Kleding’, je naam en bestelling (t-shirt en of hoodie, aantal en maat). Wij raden je aan om de maat te bestellen die je met een normaal vest of t-shirt ook draagt. De kledingstukken vallen normaal, niet klein of ruim. Bestellingen worden binnen de gemeente Barneveld gratis thuisbezorgd. Alle andere bestellingen kunnen op afspraak opgehaald worden. We kunnen de bestelling natuurlijk ook opsturen tegen de geldende bezorgtarieven. Bestellingen worden door ons als een bindende overeenkomst gezien, waarbij HSV Barneveld de verplichting heeft om de bestelde kledingstukken te leveren en de opdrachtgever verplicht is de bestelling te betalen. Er bestaat in een dergelijk geval geen recht op restitutie. Er is geen mogelijkheid om betaalde en ontvangen kledingstukken te ruilen. Onderstaande prijzen gelden met ingang van 01-10-2015. Na ontvangst van de bestelling en betaling neemt het bestuur van HSV Barneveld contact met je op.

Foutmelding

Voor- en achternaam