Wedstrijd Roofvis Barneveld

Inschrijfgeld €5,00
Lidmaatschap vereist
Plaats Barneveld
Inschrijven tussen 08.00 en 08.15 uur aan de Schapendrift 2 in Barneveld bij Gerrit Knotters.
Wedstrijd Nationaal
Water Zoet
Sportvisserijtype Roofvissen

Heren, dames, junioren, kinderen

Wedstrijdcommissies:
Hoofdcoördinator: Maikel Dijkshoorn
secretariaat@hsvbarneveld.nl

Wedstrijdcommissie Roofvis
Gerrit Knotters

Begin- en eindtijd bij de wedstrijden voor “vrije locatie”-wedstrijden is van ca. 08.30 - 16.00 uur.

Het inschrijfgeld per losse wedstrijd bedraagt € 5,-. Indien u alle wedstrijden in één keer betaalt, bedraagt het totale inschrijfgeld € 10,-. Jeugdleden betalen GEEN inschrijfgeld. Alleen de leden die in 2017 de leeftijd van 19 jaar bereiken, betalen net als de senioren wel inschrijfgeld.

Elke deelnemer zorgt zelf voor een lunchpakket en drinken.

Zie voor alle informatie: http://hsvbarneveld.mijnhengelsportvereniging.nl/competitie/wedstrijdreglement/roofvisreglement.html

Organisator(en) HSV Barneveld