Roofviswedstrijd Barneveld

secretariaat@hsvbarneveld.nl

Wedstrijdcommissie Roofvis
Gerrit Knotters

Startpunt voor alle roofviswedstrijden is Schapendrift 2 te Barneveld.

Begin- en eindtijd bij de wedstrijden in eigen verenigingswater zijn van ca. 08.30 - 14.00 uur.
Voor de overige “vrije locatie”-wedstrijden is dat van ca. 08.30 - 16.00 uur.

Het inschrijfgeld per losse wedstrijd bedraagt € 5,-. Indien u alle wedstrijden in één keer betaalt, bedraagt het totale inschrijfgeld € 10,-. Jeugdleden betalen GEEN inschrijfgeld. Alleen de leden die in 2018 de leeftijd van 19 jaar bereiken, betalen net als de senioren wel inschrijfgeld.

Voor meer informatie zie: http://hsvbarneveld.mijnhengelsportvereniging.nl/competitie/wedstrijdreglement/roofvisreglement.html

Organisator(en) HSV Barneveld