Jeugd HSV Barneveld maakt er nachtwerk van

Zondag, 24 juni 2018

Van vrijdag 22 juni op zaterdag 23 juni stond de Karper Koppelwedstrijd voor de jeugd van HSV Barneveld op het programma. Een bijzondere wedstrijd, want er werd tot in de late uurtjes gevist.

Het is 17.30 uur en de eerste koppels zijn gearriveerd. Na de loting om 18.00 uur konden ze de spullen naar de stekken slepen.

Om 19.00 uur klonk het start signaal en de eerste montages vlogen het water in. Vol goede moed wachtten we op de eerste run. Rond 22.45 uur liep de eerste hengel af. Martijn en Robert mochten de eerste karper landen.

Met 6,5 kg een mooi resultaat.

Niet veel later gingen de eerste lampen uit. Rond 3 uur werden Gerald en Jarno gewekt door hun eerste aanbeet.

Een mooie 4.9 kg schub karper mochten ze verwelkomen op de mat.

Na deze vissen bleef het lang stil.
Om 10 uur konden we rustig genieten van het ontbijt verzorgd door Theo de Vries van Bakkerij de Vries.

Net voor het eten kregen Arjan en William een aanbeet.

Met een spiegelkarper van 10 kg veroverde ze de eerste plek.

Deze vis konden we vieren met een lekker broodje frikandel.

De rest van de middag bleef het stil en konden we om 16.00 uur de prijzen verloten.

3e plaats

2e plaats

1e plaats

Zoo & Zo, bedankt voor de sponsoring van de goodybags en de prijzen.