In de media: Ledental stijgt: ‘HSV Barneveld is een stabiele club’

Vrijdag, 24 mei 2019

Woensdag 22 mei jl. plaatste De Barneveldse Krant het bericht 'Ledental stijgt: ‘HSV Barneveld is een stabiele club’'. Onze voorzitter Theo de Vries en onze penningmeester Jan Joost Maasland gingen in gesprek met Jurre Jochemsen en vertelden over de ontwikkelingen binnen onze vereniging.

In het artikel staat dat onze voorzitter werd herkozen. Bij deze corrigeren we dat, want de functie van de voorzitter maakte tijdens de afgelopen ALV geen deel uit van de bestuursverkiezing. Tijdens de Algemene Ledenvergadering werden Jan Joost Maasland (Penningmeester) en Pieter Hoekstra (Visstandbeheer) herkozen.

Klik hier om naar het artikel te gaan.