Tropische Koppelwedstrijd

Dinsdag, 9 juli 2019

Vrijdag 28 op zaterdag 29 juni jl. werd de jaarlijkse koppelwedstrijd voor de senioren gevist. Ook dit jaar werd deze wedstrijd weer gevist op een van de mooiste wateren van Barneveld, de Grote Veenderplas.

Zeven koppels gingen de strijd met elkaar aan en de tropische temperaturen maakten het niet makkelijker.

De uitslag:

Plek 1. Gijs van de Groep en Joran van de Groep 14.5 kg om half 3 s’ nachts gevangen
Plek 2. Berry Kreleger en John Roelofsen 12 kg om kwart voor 7 s’ morgens gevangen
Plek 3. is verlood aan: Herbert en Julian.

Namens het bestuur willen we Arie Roodenburg en Maurits van de Top bedanken voor de goede organisatie. Ook de sponsoren Zoo en Zo voor de mooie prijzen en Jansen 2 Wielers, die twee fietsen beschikbaar stelde om onderling snel naar de stekken te kunnen fietsen. Top geregeld.

Foto: Gijs van de Groep en Joran van de Groep

Foto: Berry Kreleger en John Roelofsen