Voorzitter Theo De Vries stopt: 'valt niet meer te combineren'

Dinsdag, 19 november 2019

Helaas, na bijna 3 jaar, moet ik de hamer aan iemand anders overdragen. Ik wil jullie laten weten dat ik per 1 januari 2020 stop als voorzitter van HSV Barneveld. Ik heb mijn best gedaan. Maar met een tweede bakkerij in Lunteren erbij valt het niet mee om dit met het voorzitterschap te combineren.

Te druk is op zich goed, al heeft dit wel consequenties. Zo ben ik al gestopt bij de Oud Veluwse Mark als secretaris. Wat ik wil benadrukken is dat het team om me heen bij HSV Barneveld super is. Wat een inzet hebben deze jongens. Dat heeft ook geresulteerd in het hoogste ledenaantal wat de vereniging ooit heeft gehad. Daar kan ik met recht trots op zijn dat we dit voor elkaar hebben kunnen krijgen met alle vrijwilligers en het bestuur. Ik heb het met zeer veel plezier gedaan. Ik hoop ook zeker dat jullie daar tevreden over zijn, al kan je het met meer dan 1.000 leden nooit voor iedereen goed doen. Maar het wordt nu tijd voor iemand anders die er meer tijd en energie in kan steken. Ik kan jullie zeggen dat ik als lid van HSV Barneveld nog regelmatig een hengeltje zal uitgooien op één van onze mooie wateren.

We zijn dus op zoek naar een nieuwe voorzitter. Mocht je je kandidaat willen stellen voor het voorzitterschap van HSV Barneveld, dan kan je je aanmelden bij Maikel Dijkshoorn, onze secretaris secretariaat@hsvbarneveld.nl. Let op, want 4 december 2019 is onze ALV vergadering en het zou mooi zijn als we jou kunnen voordragen.

Met vriendelijke groet.
Theo de Vries