Edwin den Toom voorzitter HSV Barneveld

Dinsdag, 10 december 2019

Tijdens de algemene ledenvergadering van woensdag 4 december is Edwin den Toom gekozen als voorzitter van HSV Barneveld. Het bestuur van HSV Barneveld is zeer tevreden met deze rasvisser en kijkt uit naar een mooie samenwerking.

Edwin deelt graag zijn motivatie:

Ik moet zeggen dat er hengelsport in mijn hart leeft. Zowel zakelijk als privé zit het vissen in mijn bloed. Na een jaar of vijf in de visstandbeheercommissie te hebben gezeten, binnen onze vereniging, lijkt mij deze job dan ook een hele mooie nieuwe uitdaging.

Het lijkt me prachtig om me samen met een team van bestuurders in te zetten voor onze vereniging. Het ledenaantal is nog nooit zo hoog geweest als op dit moment, wat erop neerkomt dat de hengelsport leeft binnen de gemeente Barneveld.

Graag wil ik me er dan ook voor inzetten om dit op een constructieve manier verder uit te bouwen. Ik wil me dan ook via deze weg verkiesbaar stellen voor het voorzitterschap.

Met vriendelijke groeten,
Edwin den Toom