Zes bijeenkomsten en wedstrijden afgelast

Donderdag, 26 maart 2020

In verband met de huidige coronacrisis heeft onze regering bijeenkomsten van meer dan drie personen verboden tot 1 juni aanstaande. Daarom heeft het bestuur van HSV Barneveld zes bijeenkomsten en wedstrijden afgelast.

Ga naar onze Verenigingslijst van viswateren voor een actueel overzicht.

Samengevat zijn de volgende bijeenkomsten/wedstrijden afgelast:
  • 13 mei 2020, ALV
  • 10 juni 2020, Controleursvergadering
  • 15 en 16 mei 2020, Karper Senior wedstrijd
  • 6 juni 2020, Karper Junior wedstrijd
  • 13 mei 2020, Junior Witvis
  • 27 mei 2020, Junior Witvis
Over het al of niet doorgaan van de overige bijeenkomsten en wedstrijden informeren wij jullie zo snel mogelijk. Dit is afhankelijk van maatregelen vanuit de overheid.

Koeweide
Op de Koeweide zijn maatregelen genomen om het virus niet verder te verspreiden. Er mag niet vanaf de binnenzijde (grasveld) gevist worden, alleen nog vanaf de buitenkant.

Sportvisserij Nederland

Sportvisserij Nederland heeft een aantal richtlijnen om verdere verspreiding zo goed mogelijk te voorkomen.
- Als je gaat vissen, ga dan in je eentje, ook als je met een boot het water op gaat.
- Kies je stekken liefst in landelijk gebied, zodat je weinig andere mensen tegenkomt.
- Houd je ten allen tijde aan de minimale afstand van 1,5 meter.

Houd je aan deze regels en blijf gezond, dan kunnen we hopelijk snel weer als vanouds sportvissen.

Namens het bestuur van HSV Barneveld

Edwin den Toom