In de media: 'De kick van de kromme hengel'

Maandag, 29 juni 2020

We schreven het al eerder, en dat is dat we gelukkig nog heerlijk kunnen vissen. Ook onze nieuwe voorzitter Edwin den Toom geniet aan de waterkant. Een mooi moment om in gesprek te gaan met de Barneveldse Krant over de stijging van het aantal leden en het plezier dat hij beleeft aan het voorzitterschap van onze vereniging. Lees mee!

Op zaterdag 27 juni 2020 verscheen het verslag van Edwin in de weekendeditie van de Barneveldse Krant. Een mooi verslag met een foto van onze genietende voorzitter aan de waterkant. Als dat niet uitnodigt om te gaan vissen, dan weten wij het niet meer.

Dit artikel is via deze link beschikbaar voor abonnees van de Barneveldse Krant.